Betaalmethodes

Navacqs biedt een breed aantal betaalmethodes aan, zodat u altijd op de door u gewenste manier kunt betalen. Ons betalingsverkeer wordt al jaren veilig verwerkt door onze betrouwbare partner MultiSafepay. De volgende betaalmethodes zijn beschikbaar in de webshop van Navacqs:

  • iDEAL – Deze betaalmethode wordt voor zowel zakelijke als particuliere bestellingen het meest gebruikt binnen Nederland. Met iDEAL kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling voltooien via de vertrouwde omgeving van uw eigen bank.
  • Creditcard – Mastercard en VISA creditcard gegevens kunt u in de extra beveiligde omgeving bij onze partner MultiSafepay invoeren. Uw kaartgegevens zijn niet in te zien voor medewerkers van Navacqs.
  • Mistercash – Deze manier van betalen wordt veel gebruikt voor klanten in België. U kunt betalen in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank.
  • Vooruitbetaling – Bij een betaling vooruit ontvangt u een e-mail met daarin de instructies voor vooruitbetaling. Zodra de betaling door Navacqs ontvangen is, zullen de goederen verstuurd worden.
  • Rembours –  Via PostNL bestaat de mogelijkheid om uw bestelling te betalen bij aflevering aan uw adres.
  • PayPal – Een autoriteit op het gebied van wereldwijde verwerking van betalingsverkeer. U wordt aan het einde van het bestelproces doorgestuurd naar de website van PayPal.
  • Pin – Komt u uw bestelling in Rotterdam bij ons ophalen? Betalen met uw betaalpas per pin is geen enkel probleem! Let op: Géén contante betaling via Credit Card mogelijk.
Betaalmethodes

Kopen op rekening

In de webshop kunnen (toekomstige) klanten van Navacqs – onder voorwaarden – op rekening kopen met een betalingstermijn van 30 dagen na ontvangst van de factuur.

De voorwaarden zijn als volgt:

  • Het gaat om een bedrijf, instelling* of gemeente*.
  • U kunt een KVK uittreksel niet ouder dan 6 maanden overleggen.*
  • Een kredietcheck is onderdeel van onze procedure.

 

Selecteer “Op Rekening” bij het afrekenen in de webshop

Bij het afrekenen in de webshop van Navacqs.nl is “Op Rekening” beschikbaar als betaalmethode. Na het invoeren van uw gegevens en het selecteren van deze betaalwijze ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Bent u nieuwe klant bij Navacqs? Dan vragen wij u na ontvangst van deze e-mail een recent Kamer van Koophandel (KVK) uittreksel toe te sturen naar sales@navacqs.nl

Bij ontvangst van het KVK uittreksel start onze procedure. Alle documenten die op werkdagen vóór 16:00 worden ontvangen worden diezelfde dag bekeken en beoordeeld. In het geval wij niet op rekening kunnen leveren nemen wij ten alle tijde contact met u op. Wij zoeken in dat geval, samen met u, naar een passende oplossing om toch de bestelde producten te kunnen leveren. Mochten er vragen zijn over deze procedure kunt u altijd contact met ons opnemen.

Voor bestaande klanten is het sturen van een KVK uittreksel niet nodig.

U ontvangt de factuur na levering

Een werkdag na levering ontvangt u de factuur met betalingstermijn van 30 dagen per e-mail. U heeft de mogelijkheid om uw eigen referentie- of inkoopnummer te vermelden bij het afronden van de bestelling via de Navacqs webshop. Deze referentie wordt op de pakbon en op de factuur vermeld.

 

* Instellingen (scholen, politie, brandweer, PI’s etc.) en gemeenten hoeven geen KVK uittreksel te overleggen. Wel neemt Navacqs contact met u op om de gegevens te verifiëren na bestelling in de webshop.

Kopen op rekening