010-4950000

Betaalmethodes

Navacqs biedt een breed aantal betaalmethodes aan, zodat u altijd op de door u gewenste manier kunt betalen. De betaalmethodes die gebruikt kunnen worden zijn als volgt:

  • iDEAL – Deze betaalmethode is mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Met iDEAL kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling voltooien met uw eigen bank in de vertrouwde omgeving.
  • Creditcard – Mastercard en VISA creditcard gegevens kunt u via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren. Verzegelingenshop zorgt samen met de creditcard organisatie voor een correcte afhandeling.
  • Mistercash – Deze manier van betalen is bedoeld voor klanten uit België. U kunt betalen in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank.
  • Vooruitbetaling – Bij een betaling vooruit krijgt u de factuur toegezonden per e-mail. Zodra deze betaling voltooid is, zullen de goederen verstuurd worden.
  • Rembours –  Via PostNL bestaat de mogelijkheid om uw bestelling te betalen bij aflevering aan uw adres.
  • PayPal – Tot slot is het mogelijk te betalen via PayPal, de meeste gebruikte methode ter wereld.
  • Pin – Wanneer u de bestelling komt afhalen kunt u ook pinnen bij Navacqs.
Betaalmethodes

Kopen op rekening

Klanten van Navacqs kunnen onder voorwaarden op rekening kopen met een betalingstermijn van 30 dagen na ontvangst van de factuur. De voorwaarden zijn als volgt:

  • Het gaat om een bedrijf, instelling of gemeente.
  • U kunt een KVK uittreksel niet ouder dan 6 maanden overleggen.*
  • Een kredietcheck is onderdeel van onze procedure.

 

Selecteer “Op Rekening” bij het afrekenen

Bij het afrekenen in de webshop van Navacqs.nl is “Op Rekening” beschikbaar als betaalmethode. Na het invoeren van uw gegevens en het selecteren van deze betaalwijze ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Bent u nieuwe klant bij Navacqs? Dan vragen wij u na ontvangst van deze e-mail het KVK uittreksel toe te sturen naar sales@navacqs.nl

Bij ontvangst van het KVK uittreksel start de procedure. Alle documenten die op werkdagen vóór 15:00 worden ontvangen worden diezelfde dag bekeken en beoordeeld. In het geval wij niet op rekening kunnen leveren nemen wij ten alle tijde contact met u op. Wij zoeken in dat geval, samen met u, naar een passende oplossing om toch de bestelde producten te kunnen leveren. Mochten er vragen zijn over deze procedure kunt u altijd contact met ons opnemen.

Voor bestaande klanten klanten is het sturen van een KVK uittreksel niet nodig.

U ontvangt de factuur na levering

Een werkdag na levering ontvangt u de factuur met betalingstermijn van 30 dagen per e-mail. U heeft de mogelijkheid om uw eigen referentie- of inkoopnummer te vermelden bij het afronden van de bestelling via de Navacqs webshop. Deze referentie wordt op de pakbon en op de factuur vermeld.

 

* Instellingen (scholen, politie, brandweer, PI’s etc.) en gemeenten hoeven geen KVK te overleggen. Wel neemt Navacqs contact met u op om de gegevens te verifiëren.

Kopen op rekening