Klantenservice

Algemeen & Prijzen

Bij Navacqs staan de klantenservice en de klanttevredenheid bovenaan. Dagelijks proberen wij ons assortiment te verbeteren.  Mocht u het juiste product niet kunnen vinden of heeft u vragen/opmerkingen dan kunt u altijd contact met ons opnemen!

De prijzen op de webshop van Navacqs staan zowel exclusief als inclusief 21% BTW weergegeven. De BTW wordt toegepast in de kassa van de webshop. Voor bedrijven buiten Nederland is het mogelijk om vrij van BTW te leveren. In de kassa van de webshop is het mogelijk om uw BTW nummer in te voeren voor een 0% BTW levering.

Bestelproces

U kunt telefonisch of per e-mail rechtstreeks bij de klantenservice bestellen, of via onze webshop. Het bestellen in de webshop bestaat uit een aantal stappen:

  • Kies uw product in de gewenste variant en voeg deze toe aan de digitale winkelwagen. Voeg desgewenst nog meer producten toe.
  • Controleer uw bestelling in de winkelmand en voer in de kassa uw naam en adresgegevens in. U kunt een factuuradres ingeven dat afwijkt van het leveradres.
  • Kies een verzend- en betalingswijze
  • Controleer uw bestelling en klik vervolgens op de knop “bestelling plaatsen”
  • Om de betaling te voltooien wordt u doorgestuurd naar de veilige omgeving van onze betalingspartner MultiSafepay. Wanneer de betaling is afgerond keert u terug op onze site en ontvangt u direct een bevestiging van uw order.
  • Uw order wordt direct verstuurd en wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd. U ontvangt bij verzending een Track & Trace code om na te gaan waar uw pakket zich op ieder moment bevind.

Klachten

Ondanks onze inspanning kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u de klacht kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar sales@navacqs.nl of deze telefonisch ( 010-4950000 ) aan te geven. U ontvangt direct na ontvangst van uw klacht een bericht van onze klantenservice ter bevestiging. Wij staan voor kwaliteit en nemen uw klacht serieus. We nemen direct contact met u op en zoeken samen naar een passende oplossing.

Wij zijn op 010-4950000 telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 en 24 uur per dag per e-mail via sales@navacqs.nl.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Navacqs bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC), Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie (http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2701/webshop). De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.