Klachten
Ondanks onze inspanning kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u de klacht kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar sales@navacqs.nl of deze telefonisch ( 010-4950000 ) aan te geven. U ontvangt direct na ontvangst van uw klacht een bericht van onze klantenservice ter bevestiging. Wij staan voor kwaliteit en nemen uw klacht serieus. We nemen direct contact met u op en zoeken samen naar een passende oplossing.
Wij zijn op 010-4950000 telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 en 24 uur per dag per e-mail via sales@navacqs.nl.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Navacqs bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC), Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie (http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2701/webshop). De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.