010-4950000

Algemeen & Prijzen

Bij Navacqs staat klanttevredenheid bovenaan. Dagelijks proberen wij ons assortiment te verbeteren om zo nog dichterbij uw verzegelingswens te komen. Mocht u het juiste product niet kunnen vinden of heeft u vragen/opmerkingen dan kunt u altijd contact opnemen met ons! Bekijk onze contactpagina voor onze contact gegevens.

De prijzen bij Navacqs zijn zowel weergeven exclusief 21 procent BTW en inclusief 21% BTW. De BTW wordt berekend op de productpagina en in de winkelmand en in het bestelproces.

Algemeen & Prijzen

Bestelproces

Het bestellen van de verzegelingen bij Navacqs bestaat uit een aantal stappen:

  • Kies uw product bij Navacqs en voeg deze toe aan het winkelmandje
  • Maak vervolgens een keuze welke manier van verzending u wilt gebruiken
  • Bepaal daarna de manier van betalen.
  • Controleer uw bestelling en klik vervolgens op de knop “bestelling plaatsen”
  • Om de betaling te voltooien opent er een nieuwe venster van MultiSafepay. Wanneer de betaling is afgerond ontvangt u direct een bevestiging van uw order.
  • Uw order wordt direct verstuurd en wordt de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Bestelproces

Klachten

Ondanks onze inspanning kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u de klacht kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar sales@navacqs.nl of deze telefonisch aan te geven. U ontvangt direct na ontvangst van uw klacht een bericht van ons ter bevestiging. Vervolgens ontvangt u zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht met een oplossing.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 en 17:00 en 24 uur per dag per e-mail.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Navacqs bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC), Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie (http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2701/webshop). De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.

Klachten