Betaalmethodes

De betaalmethodes van Navacqs hebben we hier voor u op een rijtje gezet. Hiermee kunt u altijd op de door u gewenste manier betalen. Ons betalingsverkeer wordt al jaren veilig verwerkt door onze betrouwbare partner MultiSafepay. De volgende betaalmethodes zijn beschikbaar in de webshop van Navacqs:

  • iDEAL – Deze betaalmethode wordt voor zowel zakelijke als particuliere bestellingen het meest gebruikt binnen Nederland. Met iDEAL kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling voltooien via de vertrouwde omgeving van uw eigen bank. Nadat u de betaling hebt afgerond komt u automatisch terug op onze website en is de bestelling afgerond.
  • Creditcard – Mastercard en VISA creditcard gegevens kunt u in de extra beveiligde omgeving bij onze partner MultiSafepay invoeren. Uw kaartgegevens zijn niet in te zien voor medewerkers van Navacqs.
  • Mistercash – Deze manier van betalen wordt veel gebruikt voor klanten in België. U kunt betalen in de vertrouwde omgeving van uw eigen bank.
  • Vooruitbetaling – Bij een betaling vooruit ontvangt u een e-mail met daarin de instructies voor vooruitbetaling. Zodra de betaling door Navacqs ontvangen is, zullen de goederen verstuurd worden.
  • Klarna – Koop nu, betaal later. Klarna biedt de mogelijkheid om zonder rente of extra kosten de bestelling op een later moment af te rekenen.
  • PayPal – Een autoriteit op het gebied van wereldwijde verwerking van betalingsverkeer. U wordt aan het einde van het bestelproces doorgestuurd naar de website van PayPal.
  • Pin – Indien u ervoor kiest om de bestelling bij ons in Rotterdam af te halen heeft u de mogelijkheid om via pin bij ons af te rekenen.

Heeft u vragen over deze betaalmethoden of staat de door u gewenste betaalmethode er niet bij? Neem dan contact met ons op en bespreek de eventuele mogelijkheden. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.

Betaalmethodes van Navacqs

Navacqs kopen op rekening

Kopen op rekening

In de webshop kunnen (toekomstige) klanten van Navacqs – onder voorwaarden – op rekening kopen met een betalingstermijn van 30 dagen na ontvangst van de factuur.

De voorwaarden zijn als volgt:

  • Het gaat om een bedrijf, instelling* of gemeente*.
  • Een kredietcheck is onderdeel van onze procedure.

 

Selecteer “Op Rekening” bij het afrekenen in de webshop

Bij het afrekenen in de webshop van Navacqs.nl is “Op Rekening” beschikbaar als betaalmethode. Na het invoeren van uw gegevens en het selecteren van deze betaalwijze ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Een kredietcheck is onderdeel van onze procedure.

In het geval wij niet op rekening kunnen leveren nemen wij ten alle tijde contact met u op. Wij zoeken in dat geval, samen met u, naar een passende oplossing om toch de bestelde producten te kunnen leveren. Mochten er vragen zijn over deze procedure kunt u altijd contact met ons opnemen.

U ontvangt de factuur na levering

Een werkdag na levering ontvangt u de factuur met betalingstermijn van 30 dagen per e-mail. U heeft de mogelijkheid om uw eigen referentie- of inkoopnummer te vermelden bij het afronden van de bestelling via de Navacqs webshop. Deze referentie wordt op de pakbon en op de factuur vermeld.

 

* Bij Instellingen (scholen, politie, brandweer, PI’s etc.) en gemeenten neemt Navacqs contact met u op om de gegevens te verifiëren na bestelling in de webshop.